onsdag 25 maj 2011

vart tog tiden vägen?

Jag har en släng av mamma-längtan! Men det dröjer ytterligare en vecka innan hon kommer hem från USA. Förhoppningsvis kommer min vecka vara fullspäckad med saker att göra, det är då tiden går som fortast.

Idag står det rapport-skrivning på schemat, hoppas att Nowak vill vara snäll idag och låta mig skriva för det fick jag inte alls igår. Ikväll kommer det några och kikar på badrummet, vi ska ju göra om det och jag ska få BADKAR. Vilken lyx! Det var två olika företag här och kollade förra veckan och nu väntar vi bara på offerter så vi vet vilka vi ska ta. Billigast eller snabbast? Det är frågan, för min del skulle badrummet gärna va gjort igår men sån är ju jag.

Tänkte slänga ihop en rabarberpaj ikväll, har så ofantligt mycket rabarber att jag inte vet vart jag ska göra av dom. Någon som vill ha? Kom och hämta på Grengatan 3!!
Tänkte väl att jag skulle ta mig i kragen och frysa in lite av dom också, gott att ta fram när det passar året om! Men det finns ett problem då, jag tror inte att våran frys räcker till..

Nu ska jag försöka få med mig Nowak på en promenad och sedan är det näsan i böckerna som gäller!

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar