onsdag 4 maj 2011

något alldeles extra

Det är verkligen någonting alldeles extra med våran lilla valp,
att se honom gå från helt lugn och slö till att speeda upp sig mer och mer tills han blir helt tokig för att tillsist se honom bli cool-lugn igen får mig att bli helt galen av lycka. Varför skaffade inte vi hund tidigare?
Jag skrev tidigare idag att Nowak matvägrade, han har ätit lite mer så JAG behöver inte oroa mig för det men han har inte ätit lika mycket som han brukar. Vad jag har förstod så testar Nowak både mig och Mattias nu för att se om han kan få något annat om han inte äter, det får han INTE. (Fast skulle han matvägra flera dagar i sträck får vi kanske fundera på något annat foder.) Mattias har även bokat tid för Nowak hos veterinären nu också, den 23 Maj ska han få sin 12 veckorsspruta och sedan är det fritt fram att hälsa på andra hundar :).

Har pillat lite mer med min design på bloggen nu på kvällen, vad tycker ni? Är det snyggt? Förresten, är det någon överhuvudtaget som läser den här bloggen? ;).

På återseende!

/Marika

1 kommentar: