tisdag 10 maj 2011

jag gör det senare..

Jag har en förmåga att skjuta saker på framtiden, att tycka det är ju lungt det är lång tid kvar. Men så var vi där igen, nu blir det stress och massa massa plugg. Att det är helt underbart väder gör inte saken bättre. Har en känsla av att jag inte kommer få så mycket nerskrivet idag på uppgiften, jag ska nämligen till tandläkaren 13.40 och jag har absolut ingen ro i kroppen till att sitta still och plugga innan det besöket. Ikväll har jag även planerat in en premiär med fina flickorna Anna och Anne, vi ska på "tut-i-rutan" (Bilbingo).

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge, men det har varit full rulle hela helgen. Fisketur och trädgårdspyssel har stått på schemat, igår slipade jag även av våra utemöbler och målade dom. Nu ska jag försöka få med mig Nowak ut en liten sväng, stackarn har så tjock päls så han vill helst ligga inne där det är lite svalare.

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar