fredag 6 maj 2011

att vara nöjd..

Jag borde redan stå i duschen nu, jag borde ha ätit frukost.
Jag och min fina vän Jenny ska ta en tur till Rättvik och kolla på marknaden, men just idag är jag trött och slö. Jag har träningsvärk, överallt, bara för att jag skulle överträffa mig själv igår med en springtur och inte nog att träningen stannade vid en liten springtur NEJ NEJ jag dansade Zumba en sväng också.

"Är huvudet dumt får kroppen lida" - Så brukar det ju heta, men faktum är att jag lider inte ett dugg. Träningsvärken är på något sätt skön, jag har gjort något bra och det är en underbar känsla det med. Tänk att först besegra sina hjärnspöken och överträffa sig själv, som får en enorm positiv boost på självförtroendet, för att sedan känna av att man verkligen har gjort något bra dagarna efter. Kalla mig galen nu, men det är faktiskt två helt underbara känslor! Så idag mina vänner, IDAG är jag fortfarande riktigt NÖJD med mig själv! :D

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar