onsdag 11 maj 2011

- If you can dream it, you can do it!

It's all up to you! Tack jag vet det, men lite framförhållning från min sida skulle uppskattas. Tror jag ska önska mig det när jag fyller år, om si sådär ett halvår. För nu är jag där igen, kniven mot strupen, tuta och kör, ingen återvändo nu! Tänk om jag kunde göra saker i god tid någon gång?

Igår var det i alla fall premiär kväll, tut i rutan i forsbacka gick av stapeln för året och vi kammade hem hel 0 kr i vinst. Men trevligt var det i alla fall, lungt och avkopplande! Igår bokade vi även en liten semester, åland med hela högen en vecka. I alla fall är stugan bokad en vecka sen får vi se hur länge vi stannar :) Måste ju vaccinera Nowak först mot rabies samt skaffa ett hundpass till honom. Om vi skulle åka utan hundpass på honom skulle dom kunna ta honom för avlivning enligt tanten på Eckerö linjens kundtjänst. Det vill vi inte!

Har även kommit fram till att jag är allmänt less på mig själv, tomma ord som flyger ur mig utan att jag tar tag i saken och håller fast vid det jag vill. Men när den här kursen är avslutad ska det ta mig fan bli ändring på det! (Ursäkta språket)

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar