fredag 13 april 2012

Livrädd..

Det har varit tyst här ett tag, skäms på mig! Men sanningen är den att jag inte har haft vare sig ork, tid eller lust att uppdatera. Jag är mitt inne i den tuffaste terminen men snart är det över. Jag ser ljuset i tunneln och till mitten på Juni är jag klar, kan knappt tro det själv men snart har jag överlevt 6 terminer (3år) på Högskolan. Skönt kan man tycka, men inte jag.. Det är med en skräckblandad förtjusning jag ska ge mig ut i arbetslivet. just ja jag måste få ett jobb också. Men jag är helt ärligt livrädd, livrädd för att jag ska sälja in mig skitbra hos ett företag och bli anställd för att sedan inse att jag inte kan ett dugg. Jag är så osäker på mig själv, kan jag verkligen det här? och vad är det jag har läst under min studietid? Plötsligt känner jag mig vilsen, jag kan ingenting eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar