torsdag 26 april 2012

Another day..

Det snurrar i huvudet, tiden springer iväg och jag vill inte vara kvar på den här karusellen. Jag hinner inte göra någonting, det är för få timmar på dygnet och det är för få dagar på en vecka, en månad.. För lite av allt.. Vissa stunder har jag bara lust att lägga ner, skita i allt vad skolan heter och strunta i att jag inte får någon examen. Men då skulle allt vara förgäves, då skulle allt vara bortkastat och det känns inte helt okej.

Lunchade med bror på stan idag, först satt vi blommor på graven. Blodröda rosor och lite vitt till, Pappa som älskade just dom färgerna på blommor. Jag saknar dig så, vissa dagar, två dagar om året är alltid lite extra jobbiga. Idag, din dag, du skulle ha blivit 49 år, och den dagen du lämnade oss. Om tiden ändå gick att vrida tillbaka.

Dags för lite mat innan jag ska till grannen och bli klippt, har ju trots allt inte kapat håret på nästan ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar