onsdag 25 april 2012

Klurigt..

Skrivandet här på bloggen är inte så jätteaktivt, jag vet men nu tänkte jag berätta vad som hänt sedan sist..


Det som tar upp störst del av min tid just nu är såklart C-uppsatsen, resultat ska analyseras och skrivas. Eller ja hela uppsatsen ska skriva om jag ska vara helt ärlig. Annars ska jag åka på kurs till helgen, beger mig på fredag morgon/förmiddag mot Arlanda för domarkurs steg 2. Med blandade känslor givetvis, på ett sätt har jag inte tid men jag vill ju fortsätta döma konståkning och då måste jag alltså åka. Det blir att packa med alla böcker så jag kan plugga på kvällen/natten. Kursen håller på från 14.00 på fredag till 16.00 på söndag. 


Med detta missar jag Mattias 25 årsdag, men vi firar honom på måndag istället. Då blir det fika och grillning och kanske en och annan omgång i kubbspel på gräsmattan om vädret tillåter. Alla är hjärtligt välkomna!

Det är med Mattias 25 årsdag, jag har inte en aning om vad jag ska köpa till karln, han önskar sig ingenting förutom bidrag i form av pengar till en GPS till Nowak som han ska ha när det är dags för jakt. Hur kul är det att ge pengar till sin sambo när han fyller år, nej inte ett dugg kul! Måste klura på någonting, helst skulle jag redan ha kommit på vad eftersom det inte blir så mycket tid för att köpa present senare, det är idag eller imorgon som har utrymme för det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar