tisdag 15 juni 2010

Sommarkurs

Första dagen på sommarkursen idag,
jag tror det kan bli ganska slappt och skönt.. Skriva färdigt PM uppgifterna så fort som möjligt så är det inge mer skola.. Blev chockad idag, nu på PA programmet har man vant sig vid att skriva PM på 10-15 sidor så kommer man till kursen idag och då är det bara 4-5 sidor som ska skrivas.. Med 1,5 i radavstånd, dvs ingenting.. Kommer ju gå hur fort som helst det här.. Underbart, för nästa vecka börjar jag jobba.. Ska bli kul att komma in i den rutinen igen, dock lite tråkigt med 1,5 timmes rast mitt på dagen.. Delad tur är egentligen inte alls kul men man ska väl vara glad att man har ett jobb? Det är jag!

Imorgon tänkte jag i alla fall sätta igång med PM uppgifterna, försöka i alla fall.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar