lördag 12 juni 2010

En regnig lördag i Juni..

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera..
Det var varit mycket nu den senaste tiden, nu har jag i alla fall sommarlov och har därmed avslutat mitt första år på PA-programmet sam klarat alla kurser..

Igår blev min lillebror stor, han tog studenten.. Det var med blandade känslor som jag stod där i stadsparken och inväntade honom.. För 3 år sedan var det jag som gick där i tåget och sjöng.. Igår var det Jespers tur, måste bara få säga att jag är så otroligt stolt över honom, han har klarat det så bra, jag har världens bästa lillebror.. <3 Idag vaknade jag upp till regn, botten! Usch och fy vad tråkigt det är, ingenting att göra.. Nu har ju i alla fall hela dagen gått snart och jag hoppas på underbart väder imorgon! Dock tror jag att vädergudarna har bestämt något annat, nämligen regn.. Men har jag tur kanske det blir lite tut-i-rutan imorgon :)
Avslutar med två bilder från gårdagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar