fredag 18 juni 2010

Fredag

Fredag idag och jag tycker att dagarna går alldeles för fort.. Snart börjar jag sommarjobba och idag, tro det eller ej, tackade jag nej till en fast anställning inom kommunen.. Anledningen, jo det var en anställning på 44 % med delad tur.. i ÖSTERFÄRNEBO, för er som inte är orienterade i mina trakter så är det 4 mil enkel resa.. Eftersom det skulle vara delad tur skulle det innebär en sträcka på 16 mil om dagen, bara för att jobba.. Usch nej det ville jag inte, men jag är ju fortfarande kvar på LAS-listan och min chef uppmanade mig att tacka ja om jag fick erbjudande igen, lite närmare, för då kunde jag ju ta tjänstledigt på en gång.. haha härlig chef det där :)

Igår kväll var vi och tutade lite igen, och JA jag vann.. Två gånger dessutom :)

Lovade i något tidigare inlägg att lägga upp bilder på altanen så här kommer dom:
(det är en dubbelaltan i etage eller vad man säger :P)





Mitt lilla "växthus", ute bord med fina nya dynor och såklart, dom nya solstolarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar