onsdag 23 juni 2010

Onsdag

Oj, snart var det slut på veckan igen..
Igår började jag på mitt sommarjobb, skönt att vara tillbaka och träffa alla.. Underbart när allt är som det ska vara.. När jag kom hem idag åkte vi på systemet, det inhandlades en del inför helgen.. Det är ju trots att midsommar, på lördag blir det heldag.. eller en halvdag plus en hel natt :D Tänkte ju börja ute hos oss här ute i stensätra.. När vi är tillräckligt onyktra sätter vi oss på cyklarna och trampar som bara den.. Det är ju fest i hammarby.. Känner på mig att den här midsommaren kommer bli den bästa någonsin :D I lööööööööööööööv it :D

Har även klippt gräset idag, ett stort + till mig.. Därefter slank det visst ner en kall öl.. hoppsan!
Sedan blev det en till på soffan.. Chockerande att jag ÄNTLIGEN har lärt mig dricka öl.. Men om sanningen ska fram så tror jag faktiskt att jag gillart! :)

Nu är det dags för sängen känner jag, annars somnar jag här på soffan och det vill jag inte.. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar