lördag 26 december 2009

Sliten och trött som få...

Inte sov jag någonting igår när jag kom hem ifrån jobbet inte.. NEJ NEJ.. Tänkte att jag skulle ta igen det idag när jag kom hem men så blev det inte heller, för då var jag helt plötsligt inte trött längre.. Men imorgon, då får jag sova hur länge jag vill för då ska jag inte upp och jobba :) ska bli skönt med en ledig dag, rättare sagt 4 lediga dagar.. Sedan jobbar jag mellan 9-14 på nyårsafton vilket är helt okej.. Hinner ju hem och sova en sväng innan det kommer hit folk, för det hoppas jag att det gör.. hehe

Ikväll blir det nog taccos och lite spelkväll med Anna och Putte (!), putte som äntligen har pallrat sig hem ifrån fjollträsk.. hehe, ja mattias blir ju med ikväll också så klart.. Åka och handla nu då..

Ska även kika in hos Mamma tänkte jag och kika hur det är med lillebror som åkte på stryk och knäckte näsan på julaftons natten.. Jävla idioter som inte vet hur man beter sig, du som gjorde det.. Hoppas du dör av en överdos, för dig kan man ju inte låta gå fri på gatorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar