fredag 18 december 2009

- 19,9 (!)

Japp, det var det termometern stod på när jag klev upp..
Inte speciellt lockande att klivar upp om man säger så, men men uppe är jag i alla fall..
Idag väntar studiebesök på Korsnäs, hade det inte varit för det hade jag nog valt
att vända på mig när jag såg termometern och somna om igen. Gud så skönt det hade varit.

Jag vill inte gå och ställa mig och vänta på bussen, risken finns att jag fryser fast och inte
kommer med. Men jag har upptäckt att det gäller att stå så still som möjligt annars fryser jag ihjäl, eller det gäller väl bara en lite stund för sedan fryser jag ihjäl i alla fall..

Efter studiebesöket funderar jag på att köpa lite julklappar så jag har det gjort, för sen ska jag ju jobba hela helgen.. Närmare bestämt 19:e 20:e 21:a 22:a 25:e 26:e och sedan också en sväng den 31:a, fast bara på dagen :) Fiiiiiina pengar i januari sedan vill jag lova.. Det kan behövas eftersom studiebidraget inte är sådär över generöst... haha

Dags för frukost, lycka till idag lillebror. Jag vet att du klarar det... : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar