fredag 25 december 2009

Det har varit mycket nu..

Har jobbat sedan jag skrev sist, haft 1 ledig dag och den gick åt till att handla julklappar på.. Ska iväg och jobba igen snart, blev alldeles för sent igår för att jag ska vara pigg och allert.. Men sånt är väl livet.. Fick mycket fina klappar igår.. Av mormor fick jag och mattias en skärmaskin, av mamma fick jag en "supreme steel" kastrull en bok och en chokladask. Av mattias fick jag en wake up lamp, en termos samt ett rivjärn med vev.. Med andra ord så var mina julklappar något som jag och mattias verkligen behövde, vilket är superbra..

I förrgår kväll var det dags för vinterns första pulka åk, oj oj så skoj det är.. Lyckades även få till en snöängel så nu är vintern "invigd".. Åkte med väldigt trevligt sällskap, Anna, Mattias och Markus.. Även om jag funderade på om Markus hade fått en rejäl knäpp i hjärnan eftersom han betedde sig som 4 och hade skit kul så kom jag ändå på att han är ju min tvillingbror och han har ju alltid varit så.. Haha vilket gav oss andra 3 ett väldigt gott skratt.. :)

Nu sitter jag och försöker få i mig lite frukost, har lyckats hälla ner en kopp kaffe i alla fall.. Men jag är så trött att mackan inte alls vill åka ner i min mage.. Usch.. Längtar redan tills jag slutar då jag har bestämt mig för att ligga på soffan en stund och halvsova i mitt nya vardagsrum samtidigt som jag med ena ögat kikar på tvn, tror ni jag lyckas med det? Det tror inte jag, kommer förmodligen somna så fort jag sett att tvn slagit på.. Haha men det är väldigt skönt det med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar