onsdag 16 december 2009

Julbak del 2

Idag har jag än så länge hunnit med att baka lite sirapsbröd, får se om jag gör någon stompa.. Är ju i alla fall en vecka kvar till jul så jag hinner ju :D

Har varit lite lat idag, funderar nu på om jag ska ta och måla på listerna till vardagsrummet med lite bets så dom blir bruna och fina, längtar tills rummet är klart så att vi får ett riktigt vardagsrum igen.. Men det är ju roligt att hålla på och ändra och göra om, det är ju lite min och Mattias grej, vi vill göra det till vårt, huset alltså.

Nä nu ringer jag till mattias och frågar vilken pensel jag ska använda, det är noga med sånt där vet ni när man är "gift" med en målare, oj oj ni skulle vara veta vad som skulle hända om jag tog fel pensel.. haha.. låter som om Mattias är värsta diktatorn när det gäller målning men det är han faktiskt inte.. Han är världens underbaraste som vill lära mig allt han kan, och jag tackar och bockar och tar emot kunskapen och gör så gott jag kan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar