måndag 28 december 2009

Det finns så mycket roligt..

haha ja det kan man verkligen säga, det finns så oändligt mycket roligare saker att göra när man måste plugga.. Bara som att betala räkningar eller städa hela huset blir roligt då.. :)

Men jag vet, jag kan inte fly längre, jag måste sätta mig med näsan i böckerna ordentligt nu eftersom mycket tid redan har försvunnit i och med att jag har jobbat.. Men psykologi känns så himla tråkigt nu, skönt att det är sista kursen för det här året i alla fall, sedan kommer arbetsrätt och företagsekonomi vilket ska bli väldigt skoj att läsa :) så under vårterminen kommer jag att slippa alla dessa kluriga böcker på engelska, jippi :)...

Har även kvitterat ut min tenta i förra kursen, så himla skönt att jag klarade den.. Hade verkligen inte haft tid med någon omtenta där inte.. Men ibland har man tur, och kanske var det en väckarklocka att jag precis klarade den.. Kanske måste skaffa lite självdiciplin (?), men bara kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar