torsdag 17 december 2009

Gårdagen...

Ja, gårdagen bestod ju som sagt av mesta dels bak..
På eftermiddagen kikade Josse förbi, mycket trevligt, hon gillade huset..
Efter Josses korta visit begav vi oss till svärföräldrarna där det vankades julklappsutdelning, vi som hade bestämt med dom innan att vi inte skulle köpa något till varandra eftersom det i princip bara skulle betyda att vi böt pengar, men kära svärfar kunde inte låta bli.. Så go dom är båda två.. Oron växer dock över honom, han hade varit hos läkaren igår.. Usch ingen rolig visit egentligen.. Hoppas dock att han tar chansen eftersom det till 95 % kommer leda till något bättre.. Nog pratat om det..

Igår kväll hade jag även lyckats dra på mig en hemsk huvudvärk, kanske dags att tänka över livsstilen lite gran (?), innan det är för sent. Lediga hemma dagar består av allt för mycket titta i boken, lite frisk luft samt dåliga mattider. Faktum är att när jag är hemma från skolan blir det i princip bara frukost och knappt det vilken gör att kroppen lider pin.. När ska man fatta att livet är allt för skört för att bara slarva bort? Det måste bli en bättre och det är nu snart.. Mattias sa det till mig igår, att jag nästan alltid är sjuk.. Ja, lilla marika nu är det dags att du tar dig i kragen och skärper dig.. Det är ju faktiskt inte kul att må pyton 50 % av tiden när man vet att det är helt och hållet självförvållat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar