fredag 3 september 2010

Inflyttningsfest, skolstart, förkylning och HÖST

Så har jag och Mattias äntligen haft våran inflyttningsfest.. Bara 8 ½ månad sen, men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Festen blev lyckad och vi begav och ut på krogen, söndagen bestod av soffhäng och sedan var det helt plötsligt måndag och skolan drog igång.. Jag har även lyckats dra på mig en förkylning. inte alls lägligt nu måste jag säga, bara att härda ut..

Den här veckan har även hösten sakta men säkert börjat komma, solen skiner men det är kallt ute.. Riktigt kallt och blåsigt, trots detta måste jag bara säga att jag älskar den här årstiden.. Dock älskar jag alla årstider men hösten har något speciellt.. Man tittar tillbaka bland sina minnen och inser vilken underbar sommar det har varit och va mycket man har hunnit med.. Samtidigt börjar man längta efter julen lite smått.. Alla härliga dofter, tända ljus och JULBAK.. Jag måste faktiskt säga att jag längtar väldigt mycket!

Den här helgen har det även blivit dags för min tvillingbror Markus att flytta hemifrån, jag ska agera flyttkarl eftersom Mattias åker på älgjakt. Med detta vill jag tacka för den här lilla stunden, jag funderar faktiskt på om jag ska kolla i någon kursbok.. Vi får se vart det slutar, det är ju trots allt fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar