lördag 11 september 2010

en riktig höstkväll..

dagen har mestadels ägnats åt slappning på hög nivå.. Dock har jag hunnit med att kvistlacka panelen i hallen, och oj va det va kvistar må ni tro.. På kvällen har jag agerat taxichaufför, både till högbo och jäderfors. Däremellan hann jag med att trycka en pizza med lillebror..

Åkte sedan på besök till Anna och Gesällvägen 19, mycket fint hon har fått.. Vi spenderade tiden på soffan och kollade på film.. Ljusen var tända och höstmyskänslan var total.. Fler sånna hoppas jag på :)

Imorgon återstår att se vad jag ska hitta på, eventuellt blir det tut-i-rutan med Anna.. Blir det inte det spenderas nog dagen i skogen med kära mamma.. Nu ska jag glo lite på tv, jag har tänt ljus här hemma och det är så mysigt.. Saknar min andra hälft, min bättre hälft, tack och lov kommer han hem imorgon.. <3 och visst har han med sig lite kött, nästan 60 (!!) kg hade dom tydligen fått var.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar