torsdag 16 september 2010

är det redan fredag imorgon?

hoppsan vad tiden går fort, den bara flyger iväg och jag vet knappt vad som är upp eller ner.
Igår var vi och kikade på hockey, Leksand tog emot Mora i Tegera arena. Mattias hejar på leksand så jag fick vara en god sambo och följa med, eller rättare sagt så var det ju jag som fixade biljetterna eftersom han aldrig får fingrarna ur ;) En ganska tråkig match eftersom leksand vann, VÄLDIGT stort, hela 7-1 blev det.. Jag tycker ju att det ska vara jämnt och en riktig nagelbitare till match men men.. Så länge Leksand håller sig i Allsvenskan kan jag hålla en liten tumme för dom ;) Inte för att jag tror att dom någonsin kommer ta sig till ELITEN men i alla fall :D

Nu sitter jag och kikar på debatten på tv4, vet inte om jag blir så mycket klokare men ett litet hum om saker och ting får jag i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar