fredag 10 september 2010

det ekar tomt..

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, det har varit en lång vecka med mycket plugg.. Jag är nog kanske inte speciellt stolt över vad jag åstadkommit, men det får duga.. Jag går i skolan för att lära mig, det blir inte perfekt från början.. Jag funderar på om det någonsin blir perfekt? Nu tänker jag i alla fall inte läsa mer den här veckan, jag tar helg med en förkylning som fortfarande håller i sig.. Den börjar bli bättre, men det är lång väg kvar..

Huset ekar fortfarande tomt, jag har alldeles för mycket ensamtid just nu.. Mattias har varit borta en vecka idag, det känns som en evighet.. Jag vill inte vara utan honom, jag älskar honom så mycket och jag vill dela mitt liv med den mannen. Tänk att man kan vara så förälskad, det är underbart..

Funderar på att städa lite idag, tiden brukar ju gå lite fortare då.. Jag kan även tala om att jag har ordnat en liten överraskning till hjärtat, vad det är kan jag ju naturligtvis inte tala om.. Men jag tror det blir bra, jag tror det blir alldeles TOPPENBRA dessutom.. Nu ska jag släpa mig upp ur soffan och plocka fram damsugaren en sväng, jag måste erkänna att det kommer kännas mycket bra när städningen är färdig.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar