måndag 18 april 2011

att ligga på latsidan..

nog har jag legat på latsidan allt när det gäller inlägg i bloggen. Att ligga på latsidan är nog kanske det jag är bäst på egentligen, eller?. Kanske att det blir ändring på det från idag.. (Jag skulle kunna skylla på skolan ännu en gång, och kanske gör jag det även den här gången.) Det har i alla fall varit en väldigt lång vinter i år, men nu äntligen är snön borta och solen skiner. Jag har satt igång med diverse trädgårdprojekt och igår var vi till jula och köpte en underbar liten "fontän" som ska få stå mitt bland alla blommor.

Sen sist jag skrev har det hänt mycket, jag och Mattias har gått och blivit med hund :) Om lite drygt en vecka får vi hämta hem vår nya familjemedlem och jag längtar som en tok tills dess :) Om lite mer än en vecka fyller även Mattias år, väldigt passande eftersom att räkningarna den här månaden var ca 2000 kr mindre än förra.. Men jag undrar ja vad han ska få för paket, han har ju allt och det som han vill ha passar inte riktigt in i min studentbudget. Dock måste jag erkänna att jag har väldigt dåligt samvete för min lilla budget med tanke på att jag fick en mini-PC av honom när jag fyllde år. Som tur är så återstår en vecka innan jag absolut måste köpa en present så jag hinner klura lite på vad jag ska fixa för något :)

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar