tisdag 26 april 2011

Nu är vi komplett

Igår hämtade vi hem våran efterlängtade lilla Nowak, så nu är vi komplett som familj åtminstone för något år framöver ;) Resan hem gick jättebra, det blev inga olyckor i bilen och det tackar vi våran lilla guldklimp för :) Uppfödarna sa att dom trodde Nowak var lite åksjuk, men det märkte då inte vi av ett dugg.

Hela dagen igår spenderades hemma (vi hämtade ju Nowak på förmiddagen) mot kvällningen kom den så kallade "familjen" hit och vi trängde in oss sju personer runt köksbordet och en liten kille i babysitter på golvet och åt underbart god grillad mat :)

Nowak har skött sig bra inatt, en kiss på golvet och två bajs. Vi har busat lite på gården idag och Nowak har gått på upptäcksfärd runt huset. Vi provade hundkojan, eller i alla fall försökte, men det var inte så populärt hos Nowak då det varit en annan hund i den innan så vi får städa den lite ;)

Idag skulle min älskade pappa blivit 48 år, grattis. Jag ska åka upp på graven lite senare med blommor och tända ett ljus. (Ibland är saknaden enorm, men jag klarar mig igenom det mesta)

Nu ska jag skriva lite rapport och Nowak ligger och vilar.

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar