tisdag 27 april 2010

Måndag & Tisdag

Måndag:
Igår var en sån där jobbig dag, Pappa skulle ha fyllt 47 år.. En av de dagar jag tänker på och saknar honom så otroligt mycket att det inte går att förklara.. Jag fick alldeles för lite tid med dig pappa, jag skulle göra vad som helst för att få om så bara en timme till med dig.. Dagen lyckades jag i alla fall ta mig igenom, tröck ner näsan i böckerna och vips så var det kväll.. Åkte upp en sväng på graven och satte dit en buket med blommor, stod och tänkte en stund och sedan fortsatte mitt liv som vanligt igen..

Tisdag:
Helt otroligt, Mattias födelsedag, dagen efter min pappas.. Dagen tillbringade jag i skolan fram till kl 15, föreläsning på förmiddagen och grupparbete på eftermiddagen.. Världens bästa och mest effektiva grupp, I like.
Brummade hem med bilen, dags att göra ordning tårtorna.. Har varit folk är hela kvällen och mycket fika har det blivit.. Och mycket fika blev det kvar :)

Sova nu tror jag, alldeles för trött.. Ledig dag imorgon = Pluggdag, heja heja heja Marika.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar