onsdag 7 april 2010

duktiga jag..

Ja nu när jag sitter här i soffan lite halvdöd inser jag hur mycket jag faktiskt har fått gjort idag.. Har lyckats pluggat MASSOR, tror jag har börjat fatta grejen med högskola nu.. Haha det passar ju bra när det knappt är 10 veckor kvar av terminen.. Men men som man brukar säga, bättre sent än aldrig..

Bakade lite banankaka när jag tröttnade på att läsa första gången, god blev den.. Sedan blev det lite mera plugga innan bilen skulle få sig en dusch, oj så fin den blev.. Tänk att det fanns en svart bil under all skit :) Efter tvättningen passade jag på att läsa lite mer innan Mattias kom hem. Sedan blev det mumsig macka och smoothie :) därefter begav vi oss till gymmet och jag börjar redan få träningsvärk (!) Sedan lagade jag mat och tog en sväng till fredrik och malin och drack en kopp kaffe..

Nu ska jag kika EFTERLYST och sedan är det natti natti, skola imorgon..
Kommer nog förmodligen somna så fort jag släcker lampan på nattduksbordet och lägger huvudet på kudden, kanske lika bra det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar