måndag 2 januari 2012

2.

Andra januari idag, igår snöade det och allt var toppen..
Idag är det regn och plusgrader..

Har egentligen inte så mycket att skriva, borde sätta fart med statistik-pluggandet men jag har ingen ork till det.. I eftermiddag ska jag till optikern, har insett att jag börjat sett lite dåligt på långt håll och ibland är det lite klurigt att läsa vägskyltar när jag kör bil.. Alltså ganska viktigt att kolla upp ögonen, det gör mig lite nervös.. Var och kollade ögonen för två år sedan och då lyckades dom inte riktigt återställa något tryck i ett av ögonen.. Dom skulle skicka mig till ögon på gävle sjukhus på remiss men dit har jag fortfarande inte kommit.. Så får se vad dom säger i effermiddag, helt blind är jag ju inte i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar