onsdag 9 mars 2011

hur många..

Rubriken syftar på den film som jag just nu vill se mest av allt. Biopremiär fredag den 18:e, HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN?. Filmen med dom underbara människorna från Glada Hudik Teatern, jag känner att filmen absolut är ett måste att se. Tror det är grymt rolig, dock blir det inte till att gå på premiären då det är Isracing i Göransson Arena. Men jag ska definitivt boka in ett besök snarast möjligt för att se filmen efter det :).

Idag har jag hunnit med den traditionella veckohandlingen, mycket mat blev det men med tanke på den matsedel jag skrivit så blev det definitivt inte dyrt. Passade även på att köpa lite tvättmedel och sköljmedel och lite annat smått och gott såklart. :) Kanske delar med mig av matsedeln i ett senare inlägg, nu ska jag titta lite på tv.

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar