lördag 5 mars 2011

halvfart hela dagen..

Som rubriken lyder har jag gått på halvfart hela dagen, rätt skönt det också :).
Skrev tidigare att jag skulle köpa lysrörsarmaturer på rusta som jag skulle ha ovanför mina växter, dock behövde jag aldrig göra det för världens bästa mamma hade några gamla liggandes hemma i garaget så jag plockade åt mig en lång där :) Billigt och bra! Har hängt upp den i tvättstugan och nu vill jag plantera, men det ska jag vänta med tills imorgon. Istället för att lägga pengarna på lysrörsarmaturer så gick jag in en sväng på systemet och köpte några öl till Mattias och två småflaskor vitt vin till mig :)

Förresten så dog jag en stund på soffan när jag kom hem ifrån marknaden, det var bandy på tv:n och jag såg första halvlek men på något underligt vis somnade jag och missade i princip hela andra. Men Saik vann i alla fall och det var huvudsaken. Mattias kom hem vid fem och jag satte igång och städa i tvättstugan. Nu sitter jag här med ett glas vitt och kollar på när hjärtat lagar mat. Ibland är livet underbart ;)

På återseende!

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar