torsdag 24 februari 2011

vardagen..

Det var länge sedan jag knåpade ner några rader här.
Men det har varit mycket nu, alldeles för mycket.
Vardagen börjar sakta men säkert återgå till det "normala",
om man nu kan kalla den normal efter allt.

Imorgon är det en vecka sedan vi tog farväl av min älskade svärfar,
en jobbigt orosmoment med många minnen som hittade tillbaka. Men det är först nu vi kan börja vårat sorgearbete på riktigt. En tuff tid ligger framför oss men det ska vi klara, om vi faller så lyfter vi upp varandra igen.

Under tiden som gått sedan jag skrev sist av vi hunnit med att besöka ångeskogarna och framförallt Ljungaverk och Fränsta. Mattias syster heter inte längre Camilla Lundh utan Camilla Molin, ett otroligt vackert vinterbröllop med en strålande sol som valde att komma fram bakom molnen lagomt till det att brudparet steg ut ur kyrkan. Bröllopsfesten dukades upp på Treklövern med otroligt god mat och en helt underbar bröllopstårta med hallonmoussé och vitchockladmoussé.

Jag har även hunnit ta mig en tur ut i landet för domarliv, Orsa närmare bestämt och en fruktansvärt kall ishall. Nu till helgen blir det en kort domarinsats i Gävle för Gävle KK ska ha sitt klubbmästerskap på söndag.

På återseende, om inte en allt för lång tid hoppas jag

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar