fredag 25 februari 2011

bokad, inte bokad..

Skulle döma en tävling i Örebro i slutet på Mars, blev bokad av dom för ca en månad sedan. Idag ringde dom igen och frågade om jag ville vara skiljedomare, dock har jag inte utbildning för att vara det så jag fick förklara detta för dom.. Samtalet avslutas med att personen från konståkningsklubben talar om att "DÅ BEHÖVER VI NOG INTE DIG SOM RESURS LÄNGRE" riktigt snorkig var hon också så nu är jag arg, riktigt ARG. Ska man ha en tävling så är skiljedomaren den första man fixar, dessutom kollar man väl upp regler och bestämmelser innan!?!

Det här är inte okej, man kan inte boka en domare först och sedan tala om att man inte behöver den som resurs längre, så gör man bara inte.

På återseende när jag har släppt bitterheten igen! ;)

/Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar