tisdag 5 oktober 2010

tvärtemot..

idag tänker jag vara tvärtemot alla andra tjejer i Sverige, jag tänker inte kolla på "Desperate Housewives". Jag har aldrig sett det programmet och tänker aldrig göra det. Nä, ikväll ska jag kolla på "Elvis från Glada Hudik". Ett program som jag har kommit att älska dom senaste veckorna, så ikväll 21.00 bänkar jag mig framför tv och bara njuter av det underbara programmet på SVT1. Det bästa av allt är att SVT inte sänder reklam mitt i programmen vilket är mycket skönt :)

Först tänker jag i alla fall pallra mig till min älskade mor och dricka lite kaffe, om hon nu bara svarar i telefonen så jag vet om hon är hemma eller inte ;)

Förresten, måste bara berätta en sak.. Jag och Mattias tillbringade kvällen på travbanan i Gävle igår, första gången jag såg ett lopp på riktigt och det var betydligt mycket roligare än vad jag kunde tro. Anledningen till att vi var och kikade var att Mattias systers häst, Jerns Wilmer, sprang och han kom tvåa :)

Nu ska jag ännu en gång försöka få tag på mammsen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar