onsdag 13 januari 2010

Tiden går så snabbt..

Vart tar tiden vägen?
Allt går så snabbt, och det känns som om jag måste kuta för att hinna med allt.. Det är stressigt nu, har mycket att göra i skolan. Snart börjar en ny kurs, förhoppningsvis kommer allt lugna ner sig lite då.. Det är en lååååååång kurs så jag kanske hinner med att andas då? Men innan dess så ska den här kursen avslutas, Diffrentiell Psykologi, lika kul som det låter.. Redovisning på fredag, grupparbete på tisdag och sedan måste rapporten bli klar.. Men det går ganska bra nu, jag har kommit igång igen.. Nu kör vi så det ryker för här kan jag inte sitta längre.. På med cd-skivan och lyssna på den inspelade intervjun med korsnäs.. Kanske hinner med en paus och lite städande också? Vi får se hur effektiv jag är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar