tisdag 23 februari 2010

läsandet tar nog aldrig slut..

Har pluggat konstant i två dagar nu, eller ja jag har ju haft uppehåll för att sova..

Läsandet tar aldrig slut, föreläsningen som var inplanerad igår blev inställd pga. sjukdom. Till en början känndes det otroligt lyxigt att vara ledig på en måndag, men allt eftersom tiden gick gick det upp för mig hur otroligt mycket mer man lär sig på en föreläsning jämfört med att sitta hemma och läsa. Men nu tror jag att jag är klar med veckans seminarieuppgifter i alla fall..


Har även bestämt mig för att inte åka iväg och bygga ut min tatuering i helgen, eftersom jag inte riktigt är 100 procent säker på motivet så avstår jag till jag hittat ett motiv som känns helt rätt. Fjärilen får sitta ensam ett tag till ;)

Mattias åker iväg i alla fall och han tar Anna med sig, jag stannar hemma istället så kanske jag får lite mer plugg gjort.. Det här med arbetsrätt är inte lika lätt som man tror ibland :P


Ska iväg och äta middag hos mamma lite senare, känner mig lite småhungrig redan nu så det får bli en smoothie ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar